Pilanusberg - Reisverslag uit Rustenburg, Zuid-Afrika van Lies Aken - WaarBenJij.nu Pilanusberg - Reisverslag uit Rustenburg, Zuid-Afrika van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Pilanusberg

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

23 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Rustenburg

Heerlijk geslapen in luxe comfortabele bedden. Lekker gedoucht en een overheerlijk ontbijt. Onze dag kon al niet meer stuk!
Ik zit dit verslag nu in de huiskamer, die naast onze kamers zit, te schrijven.
Vandaag na het ontbijt naar pilanusberg geweest. We zijn via de Bakubunggate naar binnen gegaan. Kosten voor 4 personen inclusief auto 100rand, omgerekend 6euro. Natuurlijk wel gezegd dat we gepensioneerd zijn, want dat levert korting op!
Erg mooi park en al veel wild gespot zoals olifanten, giraffes, gnoes, impala,s, neushoorn, wrattenzwijn en mooie vogels.
Morgen na het ontbijt vertrekken we naar Vaalwater alwaar we o.a het Marakele nationaal park zullen bezoeken. We blijven daar 3 nachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Rustenburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 September 2016

Polokwane laatste verslag

15 September 2016

Vervolg verslag polokwane

15 September 2016

Polokwane

14 September 2016

Vervolg selebi phikwe

14 September 2016

Selebi phikwe
Lies

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 15088

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 18 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: