Olievenhoutrus lodge nabij Vaalwater - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Lies Aken - WaarBenJij.nu Olievenhoutrus lodge nabij Vaalwater - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Olievenhoutrus lodge nabij Vaalwater

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

24 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Vaalwater

Vandaag een prachtige reis gehad naar onze loge. Het lijkt of ze de wegen in de laatste 4 jaar sinds wij er geweest zijn gerepareerd hebben, want ondanks de vele borden met potholes, merken we er weinig van. In het stadje bela bela onderweg lekker koffie gedronken en boodschappen gedaan voor de barbecue vanavond.
We konden de lodge goed vinden dankzij Harry die alle adressen in de navigatie had gezet. We overnachten hier 3 dg in een rondavel met uitzicht op de giraffen, gnoes, zebra's wildebees en wat bokjes.
Uiterst vriendelijke ontvangst gehad. Vanavond lekker gebarbequed zo midden in de bush. Nachtaapjes slingeren in en uit de boom en als je even heel stil bent hoor je de gnoes denderen door de bush.
Dit is echt ontstressen. Nog een spelletje dobbelen met een drankje en dan lekker slapen met de geluiden van de beesten op de achtergrond.
Morgen bezoeken we het Markele NP. Dat is zo'n 1,5 uur rijden vanaf de loge.
Ik zal ook proberen wat foto' s te sturen morgen.