Elefant sands bij Nata - Reisverslag uit Nata, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Elefant sands bij Nata - Reisverslag uit Nata, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Elefant sands bij Nata

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

30 Augustus 2016 | Botswana, Nata

Op dit moment zitten wel een broodje te eten bij Nata lodge. Hier hebben we vrije wifi dus maar even van de gelegenheid gebruik maken. Bij ons geen bereik (elefant sands).
Vanaf Mahalapye zijn we naar elefant sands gereden. Dit was een saaie, eentonige weg. Af en toe een dorpje en veel koeien op de weg. Ook kunnen hier olifanten oversteken. Dus het is oppassen geblazen.je moet je goed aan de snelheidsborden houden want bij een geringe overtreding krijg je een fikse boete. De politie houdt dit nauwlettend in de gaten. Tegen 16.00 uur waren we na een lange rit van 300 km op de plaats van bestemming. Mooie lodge waar de kuddes olifanten om heen lopen om naar de drinkplaats te gaan. Ze komen rennend daar naar toe. Van zo dichtbij hebben we ze nog nooit gezien?