Vervolg verslag - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Vervolg verslag - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Vervolg verslag

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

01 September 2016 | Botswana, Kasane

Leeuwen nog niet gezien. Maar dat komt nog wel. Terug bij onze tent eerst maar eens aangegeven dat de matrassen wel erg dun zijn. Er werd gelijk actie ondernomen en er kregen er een matras bij. Vanavond maar uitproberen. Morgenvroeg eerst even naar de dealer van Toyota want onze airconditioning is weer kapot. Vanuit Nederland geregeld dat deze kan worden gemaakt. Met deze temperaturen is dit wel noodzakelijk. De mensen hier van de lodges/Camping zijn zeer behulpzaam en meedenkend.
Ook nog mensen uit Australië in Kasane gesproken die ons het advies gaven om de grensovergang pandamatenga te nemen naar Zimbabwe ipv de grensovergang Kazungula. Daar moet je lang wachten en bij de kleine grens gaat het veel sneller. Die ervaring hebben wel al eerder gehad dus dat gaan werken doen. Morgenmiddag gaan werken met een boot over de ZAMBEZI rivier een safari doen