Laatste verslag uit kwalape - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Laatste verslag uit kwalape - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Laatste verslag uit kwalape

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

03 September 2016 | Botswana, Kasane

Net terug van een heerlijk diner bij Coffee andere Curry.
We zijn steeds door dezelfde dame bedient. Gezellige, leuke meid met een vlotte babbel. Ze is nog op zoek naar een Hollandse partner.
We kregen het Email adres, telefoonnummer en Facebook. Als iemand belangstelling heeft dan mag er contact met haar worden opgenomen. Dus Remco..........
Vanochtend zoals afgesproken was de monteur ter plekke. Moesten toch even mee naar zn werkplaats. We keken onze ogen uit. Het leek net een slopersbedrijf maar hij heeft het wel gefixt. Gas uit een oude radiator gehaald, gaatje dicht gemaakt met soldeerwerk en de airco werkt weer als nieuw. Terwijl de mannen bij de auto bleven om het vakmanschap te bewonderen werden wij vrouwen als het ware naar de kerk gelokt door mooi gospelgezang.