Zambia Victoriawatervallen/Livingstone vervolg - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Lies Aken - WaarBenJij.nu Zambia Victoriawatervallen/Livingstone vervolg - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Zambia Victoriawatervallen/Livingstone vervolg

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

04 September 2016 | Zambia, Livingstone

Wij besloten om alles zelf te doen. Bijna alles zelf geregeld, alleen nog geld pinnen bij de ATM. Daar bleek dat het geld op was. Toen liepen we vast. Moesten toen wel geld wisselen bij zo'n ronselaar. Hij zou ons verder helpen met afhandeling van de papieren. Ik dacht doe maar, maar ik hou de papieren en paspoorten zelf vast.
Uiteindelijk toen alles afgehandeld was konden we de grens over. De jongeman wilde toen geld hebben zo ook de jongens die zogenaamd op de auto hadden gepast. We zijn gaan zitten, deuren en ramen op slot en weggereden. De jongens hadden het nakijken. De grens over heeft zo'n 2 uur geduurd.
In Livingstone waren we rond 12.00 uur en werden we hartelijk ontvangen bij ons prachtige gasthuis. We kregen een welkomstdrankje en konden plaats nemen onder ons grasdakkie in de mooie weelderige groene tuin met zwembad. Hier houden we het wel weer 4 dg vol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 September 2016

Polokwane laatste verslag

15 September 2016

Vervolg verslag polokwane

15 September 2016

Polokwane

14 September 2016

Vervolg selebi phikwe

14 September 2016

Selebi phikwe
Lies

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15105

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 18 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: