Vervolg verslag - Reisverslag uit Nata, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Vervolg verslag - Reisverslag uit Nata, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Vervolg verslag

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

30 Augustus 2016 | Botswana, Nata

S'avonds moet je oppassen dat je niet tegen een olifant aanloopt.
Het is mooi om te zien hoe ze met elkaar om gaan. Er komen elke dag 300 olifanten water drinken. Ze komen ook uit Zimbabwe omdat daar op ze gejaagd worden voor het ivoor. Het eten is hier heerlijk.
Vandaag zijn wel naar de zoutpan geweest. Mooie wijdse vlakte.
Veel vogels gespot. Ook leven hier vele gnoes. De rivieren staan hier droog. Het heeft hier al 6 mnd niet geregend. In Zuid-Afrika is het 8 mnd geleden. Morgen vertrekken wel naar Kwalape waar weer 4 nachten verblijven. Dit is bij de grens van Zambia.

  • 30 Augustus 2016 - 16:33

    Susan:

    Ha, gelukkig weer een berichtje... al ben ik niet zo bang dat jullie in een ravijn vallen hoor. We hebben eindelijk lekker weer, je wordt niet meer geroosterd zodra je buitenkomt. Vanavond geef ik een kermisborrel, jullie moeten hem maar een keer in komen halen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Nata

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 September 2016

Polokwane laatste verslag

15 September 2016

Vervolg verslag polokwane

15 September 2016

Polokwane

14 September 2016

Vervolg selebi phikwe

14 September 2016

Selebi phikwe
Lies

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 15076

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 18 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: