Kwalape safari lodge tent - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Kwalape safari lodge tent - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Kwalape safari lodge tent

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

31 Augustus 2016 | Botswana, Kasane

Gisteren laatste nacht elefant sands gehad. Wij, Huib en Lies, hadden vanaf 5 uur in de ochtend een gast in ons huisje. Dit was een nachtaapje van 11 mnd oud. Deze was toen hij 2 mnd oud wad gevonden bij de lodge en handtam gemaakt Door de medewerkers.
We hadden hem al eerder gezien maar nu maakte hij het toch wel zeer bont. Huib werd wakker en riep" er zit iets op me". Ook hoorden We lawaai. Lamp aan gedaan en daar zat het aapje. Sprong overal op en kroop achter mn nachthemd. Huib heeft hem 3 keer naar buiten gedaan, maar dat hadden geen zin. Steeds kwam hij weer terug. Toen de klamboe maar over ons heen gedaan. Daar kroop hij ook steeds op. Maar even geen aandacht gegeven en toen werd het rustig. Vanochtend waren de medewerkers op zoek naar het aapje. Wij hebben verteld dat hij 5.oo uur bij ons op bezoek was geweest

• 31 Augustus 2016 - 16:31

Heleen:

Ach wat sneu voor het aapje, maar ook voor jullie nachtrust.
    Zo beleef je nog eens wat.