Kwalape safari lodge tent vervolg - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Kwalape safari lodge tent vervolg - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Kwalape safari lodge tent vervolg

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

31 Augustus 2016 | Botswana, Kasane

Aapje was niet teruggekomen bij de receptie waar hij zich elke morgen liet zien. Hopelijk vinden ze hem terug.
Vanochtend een ritje van 3 uur naar Kwalape safari tent lodge.
Echt kamperen. We slapen in een tent met wel 2 goede bedden. Maar douchen en toiletgang moeten we bij de gezamenlijke faciliteiten doen. We vinden het allen geen probleem. We zitten hier midden tussen mooie natuur en Chobe nationaal park is vlakbij. Morgen gaan We een gamedrive doen. We starten om 6.00 uur. Dan zie je het meeste wild. Vanmiddag beetje relaxen aan de rand van het zwembad.
Als enige heb ik lekker gezwommen. Ben vond het te koud en Joke is de krant op de ypad aan het lezen en Huib ligt lekker te slapen evenals Ben nu. Dus ik hadden even tijd voor dit verslagje.
Hopelijk morgen mooie foto's maken dan zal ik die er weer even bij zetten.