Kwalape safari lodge tent vervolg - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Kwalape safari lodge tent vervolg - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Kwalape safari lodge tent vervolg

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

31 Augustus 2016 | Botswana, Kasane

Aapje was niet teruggekomen bij de receptie waar hij zich elke morgen liet zien. Hopelijk vinden ze hem terug.
Vanochtend een ritje van 3 uur naar Kwalape safari tent lodge.
Echt kamperen. We slapen in een tent met wel 2 goede bedden. Maar douchen en toiletgang moeten we bij de gezamenlijke faciliteiten doen. We vinden het allen geen probleem. We zitten hier midden tussen mooie natuur en Chobe nationaal park is vlakbij. Morgen gaan We een gamedrive doen. We starten om 6.00 uur. Dan zie je het meeste wild. Vanmiddag beetje relaxen aan de rand van het zwembad.
Als enige heb ik lekker gezwommen. Ben vond het te koud en Joke is de krant op de ypad aan het lezen en Huib ligt lekker te slapen evenals Ben nu. Dus ik hadden even tijd voor dit verslagje.
Hopelijk morgen mooie foto's maken dan zal ik die er weer even bij zetten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Kasane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 September 2016

Polokwane laatste verslag

15 September 2016

Vervolg verslag polokwane

15 September 2016

Polokwane

14 September 2016

Vervolg selebi phikwe

14 September 2016

Selebi phikwe
Lies

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 15109

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 18 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: