Kwalape safari lodge tent vervolg - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Kwalape safari lodge tent vervolg - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Kwalape safari lodge tent vervolg

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

01 September 2016 | Botswana, Kasane

Vanochtend vroeg om 4.30 uur riep Joke met luide stem "lies ben je wakker". "Ik ben gevallen". Natuurlijk was ik dat niet. Ik lag na een paar uur wakker te hebben gelegen net in diepe coma. Dat wakker liggen had te maken met de slechte matrassen op een gammel campingbedje. Maar goed eerste hulp verleend. Kleine schaafwonden waarop een pleister werd geplakt en kon ik nog 3/4 uur slapen alvorens wel op moesten staan voor de gamedrive.
We zijn naar het NP Chobe geweest om wild te spotten. Wat een prachtig omgeving aan de Zambezi river. Namibië ligt aan de overkant vd rivier. Aardig wat wild gespot maar nog steeds geen leeuwen gezien. Maar we zijn er nog niet dus dat zal best nog komen.