Vervolg verslag kwalape - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu Vervolg verslag kwalape - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Lies Aken - WaarBenJij.nu

Vervolg verslag kwalape

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

03 September 2016 | Botswana, Kasane

Nieuwsgierig als wij waren liepen wij de kerk in waar wij hartelijk werden ontvangen door de dominee. Wij "sisters"waren meer dan welkom in het huis van God. Toen we na een half uur weg wilden gaan werden We gemaand om nog even te blijven zitten omdat er voor moest worden gebeden. De lord werd bedankt dat hij de sisters uit Holland naar de kerk had gezonden en na een handoplegging konden we gaan.
Vanmiddag met onze wagen met airco zelf het Chobe np ingereden.
Weer zo genoten. Veel dieren en vooral veel olifanten langs en in het water. Geweldig ! Hier in Kasane moet je ook erg oppassen. De olifanten en ander wild steken hier zo over de weg of staan op de weg.
Mogen de grens over naar Zambia met de pont (kazungula) naar Livingstone.